Monday, May 17, 2010

kehadapan bawwbuss yang tercinta,


Happy Bornday Mawar!!
17th may 1990
kamu sudah berumur 20 tahun,
jadi ini pesanan dan ucapan dan karutan
kakakmu yang anggun ini..

>> belajar rajen2, dapat pointer banyak2, keje jangan tangguh2. tangguh basuh baju takpe, tangguh melukih jangan. jadikan idop ini bahagia.
>> improve sket bangun pagi tuh. kokni dah letih mengejut mawa bangun solat subuh. haha
>> bile kite balik rumah sesame, bg la kokni yang cuci baju dulu. mawa last ye.
>> lepas bukak stokin tuh jgn sepah2 kat umah, trus masuk dalam bakul.
>> kamu jgn gelak mengilai, nati buya marah. [tibe je]
>> bila picit kaki ummi tuh, lelame la sket. ni tak sampai 5 minit kokni dah kene sambung. ayoyo!
>> kokni memang selalu bebel kat umah, tapi takleh lawan bebel umi ngan nya lagi. haha.
>> oh oh, kamu jgn la selalu lawan cakap n gadoh ngan nya tuh. kelakar la kamu berdua nih.
>> mawa tak payah cakap, kokni dah tau dah Dr. Rozmey tu idola mawa. nati ade mase kokni bawak mawa jumpe die.
>> sila bergerak sepantas cahaya jika sesiapa memberi arahan seperti 'mawa, tolong lapkan meja'.
>> bile kokni dengar lagu fireflies, memang salu tringat mawa.
>> kokni ingat nak letak gamba hidung mawa yang dalam plane tuh, tapi tak jadi sebab hari ini hari best mawa.
>> terima kasih kerana selalu membantu kokni yang pendek nih mengangkat tilam naik atas lemari.
>> nanti kokni kumpul duit syiling banyak2 lagi ye, so that nati mawa buleh la tukar duet nak buat cuci baju kat uia tuh.
>> dah abes belajar, nati buat rumah untuk kokni satu ok. bungalow pon jadilah. :) nt kokni story mori nak rumah cemane oke?
>> dan ingatlah, kokni ni kakak yang baik. dari kecik sampai sekarang memang sayang mawa selalu. 'serkup longgar? stoking belobang??' ingattak? so, dari kecik asyik melayan kamu, jadi, jangan melawan cakap kokni. ahaha.
>> jom dengar n ikot cakap ummibuya. jom jadi anak solehah. ^_^

dah la tuh, banyak lagi nih sebenanye, tapi takpelah. nati sambung kat umah keh. hehe.

oh oh, walaupun aku sudah tahu kamu sudah beli hadiah besday untukku, aku ingin kamu tahu yang hadiahmu belum kubeli lagi. haha, jadi, nati bebile jom shopping. weee ^_^

psstt baww, buat mase nih, beza umur kite setahun je ye. hoyeh3 n bgtau kawan2 sebilik kamu tuh, im gonna be 22 this year, not 23 oke? ;p


yang snoll selalu,
courtney
isayangu. muah. muah.

*mawa jgn terase ngan ayat2 kat atas ye, kokni bergurau je. :)

6 comments:

Oasis said...

Happy Bday jugak kpd Mawar....

hoyeh3 said...

ahaha. will inform her. :)

neveralone said...

happy birthday mawar! dgar tu, kokni syg awak tau. hehehe

hoyeh3 said...

kite syg awak gak fena! ;p

maya ijau said...

ekekekeke...best2! Gelak sampai terlondeh towel nya!

murniizar said...

ceytt! sampai terlondeh towel! citpodah! ;p