Saturday, May 29, 2010

for the rest of my life.

halo. saya kan, selalu dengar lagu. lepas saya dengar, kalau lagu die bunyi dan iramanya sedap, saya suke lah lagu tuh. saya bukan jenis dengar lirik, dan kalau liriknya best, baru saya suka kan. tapi kawan saya [Yah] kan, dia mesti dengar dulu lirik, kalo lirik best baru la die suka akan lagu tuh. bagus jugak. sebab kite tahu itu lagu tentang apa. bahaya jugak jadi macam saya, maen hentam je dengar n nyanyi, tatau die ckp ape2 tah. boleh mengherotkan aqidah jugak.

kadang2 saya dengar lagu kan, lame2 baru saya teringin nak tahu lagu itu tentang ape. ahaha. contoh lagu Akon- Be With U. saya slalu je mekak2 lagu tuh kan, tapi tak tahu pulak cite pasal apa. tapi satu hari, stelah beberapa bulan, baru la heboh nak tgk lagu tuh cite pasal ape. haha.

owh, sebenarnya saya nak cerita yang saye beli album maher zain. dah lame dah. skang kan maher zain cam femes2 kan. sumorang dah kecoh maher zain hensem, suare sedap. ahaha. padehal maher zain nih dah lame oke? lagu die dah lame kuar, tapi baru nak femes2 kot kan. saya dah lame la dengar lagu die, tapi cam biasela, tak tau pon kan die cite mende. alkisah semalam saya kerja malam kat wad. wad tenang kan, saya pon bukak la lagu2 maher zain nih. kat kompiter wad tuh. sambil2 main game duduk, saya pon mendengar lagu ini dengan penuh perasaan khusyuk, dah saya dapati lagu for the rest of my life ini sangat sweet la. ahah. oke2, sume lagu lain pon best jugak. jadi, di sini saya sertakan liriknya. nak dengar? carik sendiri kat utube. haha. kat sini pon buleh, tapi tak jumpe la official video clip. ahaha ;p


For The Rest Of My Life

Artist: Maher Zain
Album: Thank You Allah
Copyright: Awakening Records 2009

I praise Allah for sending me you my love
You found me home and sail with me
And I`m here with you
Now let me let you know
You`ve opened my heart
I was always thinking that love was wrong
But everything was changed when you came along
And theres a couple words I want to say

For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you. loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I I`ll be there for you

I know that deep in my heart
I feel so blessed when I think of you
And I ask Allah to bless all we do
You`re my wife and my friend and my strength
And I pray we`re together in Jannah
Now I find myself so strong
Everything changed when you came along
And theres a couple word I want to say

For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you. loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I I`ll be there for you

I know that deep in my heart now that you`re here
Infront of me I strongly feel love
And I have no doubt
And I`m singing loud that I`ll love you eternally

I know that deep in my heart

___________________________________________________

btw, saya teringat dedi la bile dengar lagu InshaAllah. so dedi, if u read this, sile dengar lagu tersebut. saya harap kamu recover cepat! hoyeh. ^_^

eh jap, Awakening Records ni yang tipu Sami Yusuf tuh kan? hmmm.

8 comments:

Anonymous said...

oh.igtkan teringat dedi bile dengar lagu 'For The Rest Of My Life' tu.haha. btw pernah dgr lagu tu rasenyer

ohh.dah dengar lagu Insyaallah tu.sgt bermotivasi maka rate recover pun meningkat!

'Your’re so confused, wrong decisions you have made
Haunt your mind and your heart is full of shame

Don’t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side
Insha Allah
Insya Allah you’ll find your way

Turn to Allah
He’s never far away
Put your trust in Him
Raise your hands and pray'

oh.thanks! lagu insyaAllah ni tapernah dgr. tp skang dah dengar. maka lagu ni sgt besh!

murniizar said...

time lagu for the rest of my life, tringat la sikit kot. hahaha. hamboooihhh ;p time lagu inshaallah yang trigat banyaaaaakk!

best kan, best kan. so, hopefuli rate itu meningkat tinggi sentiasa ok? :)

Anonymous said...

haha.yeke sket je? takpela. better small than nothing kan.hehe.wosh.best2.terima kasih.hehe.

murniizar said...

hahah. nak kene ingat banyak yeh? ahah. takpe2, sikit-sikit lama2 jadi bukit kan? kan? :)

Anonymous said...

hehe.takper.kalo takmo igt banyak pon takpe.sket pon ok.kalo igt byk, nt tak igt mende len dah.hehe.woh.sikit2 lame2 jadi bukit.macam kempen menabung la plak ye.hehe

murniizar said...

haha. tau takpe. kang ingat banyak terpakse suruh anda keluar dr pikiran saya lagi. ahaha. ;p

Anonymous said...

haha.sy ni jenis sedikit degil kan.so rasenye kalo byk sgt, sy dukk je kat situ takmo kuar2 even disuruh kluar.melekat je kan.heheh

murniizar said...

oh. itu org panggel STUCK. tak pon stickwithu.ahahaha. jgn degil2 la.