Sunday, January 18, 2009

bukan belagak, tapi...

salam

hurm, macam mane nih?
macam mane nak buat sume nih?
bile aku cakap aku taknak, mereka jwb 'take the responsible'
bile aku cakap aku tak reti, mereka jwb 'takpe, boleh belajar..'
then aku T_T , menyebabkan sumorg neves.
and everyone ckp ' kitorg tolong eh. balik umah pikir dulu. jgn la T_T'
mmg balik umah bole pikir, tapi tak leh pon nak tarik diri.
terbayang dah kene mara2 sume.
sbb aku tau banyak sgt mende2 yang 'tak berape senang' dari ex- dulu.
and now i'm the president.
nama mmg cOol, tapi aku rase tak cOol langsong.
mampu ke aku nih?
amende nih sume?
alalala~tolonglah. kenapekah?
aku rase nak pegi sekolah, buat bodo. yey!
tapi aku tau tak boleh. huah~
dan sekarang aku rasa nak termuntah.

aku rase tak nak jadi nurse. nak jadi surirumah. jom kawen~?


-entry nih ngok ngek. myb sebab muni tak ready n tah pape. abaikan la. kentot betol.
sila hulurkan SEMANGAT2 anda kepada saya. terima kasih.

2 comments:

Anonymous said...

and now i'm the president

jadi president? hehe. rilek. tarik nafas. berdoa. insyaAllah boleh :)

anak2 buah kat bawah sure akan bagi sokongan. kite takkan di beban benda yang kite tak tertanggung. kan kan? :P

huehs. apa lagi muni. ini laa masanya anda membawa satu perubahan. [tak taula ape jenis perubahan pun. asal name dia perubahan yang baik]. ni pun betul, kan kan? :D

kte baru baca buku, tajuk dia, 'introduction to happiness'.. dia tulis, jadikan semua bnda dalam idop ni satu kegembiraan. i mean, setiap bnde ada hikmah dia. seteruk2 bnde ade hikmah dia. hee..

tu pun betul kan? kan? hehe.. chaiyok2 untuk cik murni izar!!!

yeay :)

murniizar said...

yah~thank you2!
kite dah okay dah.
maybe itu proses penerimaan kite thadap mende yang kite tak jangka~
hoo..chaiyok muni! good luck to you too!