Sunday, January 11, 2009

israel kejam lahanat!

salam alayk to all.
tengok nih. israel ngok ngek punye kerja.
takde keje lain ke?
diorang nih binatang ke hape?
ish, marahnye!!
sedih tgk gambar2 nih. T_T
















































































































































































































































































































































































































































nak makan mcD, kfc lagi?

nak minum milo nescafe lagi?
nak shopping kat Carrefour lagi?
nak beli maybelline, mark n spencer??




ya allah. saudara kite sume tuh. sob3. sedihnye.

cube bayang tuh mak kite, adik3 kite yang comel, ayah, abg kite.
takpon, tuh kite sendiri yang mati..
jom la doa banyak2, boikot banyak2.
amin.

sesape nak tgk gamba lagi, kat sini ade banyak lagi.
semoge ia menginsafkan.

"Allahumma ya Mujriyas sahab, wa yaHazimal Ahzab, ihzimhum kaumalKafirin, wa laknat a'laiihim, wansurna a'la kaumal Kafirin"..

sori gamba senget2. main upload je tuh.


doa-doa-doa-doa-doa-doa-doa-doa-doa-doa-doa-doa-doa-doa-doa-doa-doa-doa-doa-doa-doa

3 comments:

maYA IJau said...

tengok wayang omputih pun same..
kena boikot jugek..huhu

cik murni izar said...

tu la pasal.
dah berjalan lupe yang itu.
tapi tak pegi makan kfc n mcD okeh!
dah la bedtime stories tuh Disney. ngok ngek

kilap said...

my frens just say"tak payah la boycott..penat je boycott sorang2 tak guna."

kat kubur nanti mailaikat munkar n nankir akan tanyer sape saudara2 kite..tak kan kite nak jawab saudara2 "islam di malaysia" je

mari unite for our frens in gaza!!
:D