Thursday, May 26, 2011

terasa sesuatu

ada seorang budak yang baik. aku tak tahu kenapa, budak baik itu seperti tidak mahu berkawan dengan aku. mungkin aku ada terbuat salah yang mungkin budak baik itu tak sangka orang seperti aku ini melakukan yang sedemikian. mungkin. tapi, budak baik itu masih senyum padaku walaupun dia enggan bercakap denganku. tiada apa yang nak dihairankan kerana aku bukanlah selalu bercakap dengan budak baik itu, tetapi terdetik sesuatu apabila budak baik itu berkelakuan sedemikian. mungkin aku telah melakukan sesuatu.

entahlah. sedih pula. T_T sobs. mungkin aku perlu katakan Tidak.

Luar biasa. Landah senja suria padamu. Lalu menusukku.
Luar biasa suara. Siksa membisu. Akhirnya membunuhmu.

4 comments:

MaRyAm DzuLkifLi said...

slow talk la dgn budak baik tu^^ mungkin dia segan kot ^^ dari muni sedih2 baik tanya terus^^ hehe~

murniizar said...

tulah. tapi tawar hati dah mahu bercakap. kui2

MaRyAm DzuLkifLi said...

oloohhh majuk da misi sorg ni ;) penat la abg pis kita nk mujuk kikiki~kalo ase twar ati pat pat sapu madu atas hati bg manis k^^

murniizar said...

hohoho. nak pegi beli madu lah! zaaasss~! tq cik yam