Thursday, May 12, 2011

jeles sikit ke banyak?

bulan mac lepas, hospital aku ada buat workshop ECG [electrocardiogram]. masa itu, aku nak sangat pergi. tapi aku bercuti, maka nama aku pun tak disenaraikan untuk pergi. sebab aku sangat lah teruja nak pergi kan, aku beritahu sister wad aku, yang aku cuti, tapi aku nak datang juga boleh? sister kata dia cuba, tapi apa yang dirancang tak jadi, maka aku pergi berjalan-jalan ke melaka dan johor.

atas permintaan ramai, workshop ECG itu diadakan sekali lagi. pada 11 Mei. dah nama aku tersenarai! aku rase seronok sangat. teruja nak pergi . alhamdulillah masa itu pun aku dah balik dari Surabaya. tapi tak ada rezeki, masa aku kat surabaya, aku demam teruk. batuk terus. sampai malaysia, aku pergi klinik, doktor bagi MC pada 11Mei . kalau ikutkan hati, aku tanak MC, aku nak pergi juga workshop itu. tapi ummi kata berehat dahulu bagi sihat. memang aku tak berapa larat pun. jalan dalam rumah pun semput. maka, aku redha . cewah . maka kawan aku yang lain yang ganti tempatku ke workshop.

tapiiiiiiiii, aku betul-betul jeles. sebab selepas mereka hadir workshop itu, mereka sangat berilmu beriman beramal. haha . semangat tengok graf ECG, siap terangkan apa yang ditulis dalam graf itu. jeles nye. mereka siap boleh tengok result stress test! 'nampak tak C caplet ni?'. perghh. memang serius aku jeles. bila aku minta tolong ajarkan, mereka ajar, lepas itu kata mereka tak tahu nak ajar. aku tak paham . maka aku jeles dan sedih. huah. sekian.


No comments: