Thursday, May 12, 2011

Surabaya #1 : mission




tanggal 2th may 2011 - 9th may 2011, aku sekeluarga [ummi, kak maya, mawa dan kak ida] berangkat ke Surabaya. semua perempuan hihi . bukan trip berjalan-jalan pun. mission kami ialah:

  • menziarah bibik Wartin di Pasuruan yang jaga kami dulu . to be specific, bibik wartin jaga Mawar dari ummi mengandungkan mawar till mawar umur 2 tahun.
  • menziarah kak Munsifah di Lamongan . kak mun ni pembantu rumah ummi juga. kak mun yang jaga aku dari aku baby sampai besar sikit la. hehe
  • menziarah kinah di Gempol . nur sakinah. sape kinah? kinah anak kawan ummi. entry lame ini dan ini.

maka ummi sebut ini sebagai perjalanan ibadah. menyambung silaturrahim, yang jauh didekatkan. :)

haih, aku semangat nak taip bercerita ni haa, tapi nak kena kemas barang nak balik sentul. kerja. kerja. nanti kelapangan aku sambung. bye.



6 comments:

MaRyAm DzuLkifLi said...

fuiyyooo ;)

murniizar said...

oh! maryam. ingat tamau kawan daku dah. hahahhaa!! ape fuiyo fuiyoo? hahaha

murniizar said...

ilang pulak comment cik yam -_-'

MaRyAm DzuLkifLi said...

ehh cmne leh ilang??org x delete pon ><

murniizar said...

tu la pasal. ritu blogger ade problem sehari kan. trus ilang. cehhh

murniizar said...

eh, dah ade balik dah comment!! :)