Tuesday, August 03, 2010

random

woh. sangat berbangga terhadap diri sendiri kerana berjaya membasuh kesemua baju dan menghasilkan baju bajuan yang wangi2 di ampaian. sambil ditemani oleh lagu-lagu colbie caillat yang memang tenang dan sesuai untuk die dengar kuat-kuat di rumah bila anda kesorangan. telekong pun dah basuh, dah wangi! hoyeh, ramadhan dengan telekong yang wangi suci bersih! :)) hari menlaundry dengan jayanya. :)

hari ini aku duduk rumah dengan bahagia nya. tanpa perlu makan. senang nye hidup macam nih. aku tak sangka aku buleh duduk diam-diam dalam rumah tanpa makan. cayalah! sape kate hidup untuk makan? padahal kemalasan untuk membeli makanan

tibe-tibe teringat akan pakcik2 di bangi. mereka sume berkereta besar. berkereta mahal-mahal. tapi pabila waktu maghrib dan isyak, pasti mereka hadir dekat surau tepi rumah aku yang kecil itu. oh, sangat bahagia perasaan itu. walaupun kaya raya, tapi masih lagi ingat akhirat. ooh sangat best lah. macam tu baru la teruna terhebat. aku ade jugak intai intai pakcik2 tuh, kot kot la mereka ade anak lelaki yang pergi solat jugak! ahaha. tapi memang serius la kan, susah juga nak suruh2 orang pergi ke masjid/surau untuk solat berjemaah. macam abang2 aku, bukannya rajin sangat pun. tapi sangat-sangat improve bila duduk kat bangi nih. wah, bangi ade aura yang bagus! [oh, kitorang yang perempuan nak solat berjemaah pun agak susah. huu. ramadhan dah dekat, mari berusaha!!]



woh dik non! tak sabar mahu jumpa kau.
dan beri flip flop yang comel itu! ngeh3.
kokni kakak yang baikkk kannn ;p


No comments: