Monday, May 18, 2009

adoii je la [title ni nadz bg sbb saya tatau nak buh ape]





















strawberry blended. ha, tak ingat name penoh. haha.


salam
saya sedang berkipas.
hangat kan. tapi takpe.

saya busuk.
kerana belom mandi.
teruk kan.

minggu lepas saya bercuti end sem.
seminggu sahaja. pendek tapi syukurr~
sebabkan ummi nak bawak mawar ke sarawak kames nih, jadi
ummi bawa saya ke johor bahru.
sangat seronok, jumpa pak sedare [ayahchik aka yecek] n family.
sangat lame tak ke johor. stlh dikira congak, kira2 11 tahun. lamekan? ;p
jalan2, makan2, jumpe wakli di danga bay.
nanti la buh gambo kalo rajen.
sebab saya nak buat entry pendek je nih. hek3. ;p

hari ni,saya baru stat sem baru.
sem 8. tinggal lagi satu sem nak abes.
insha Allah december nanti.
and, tibe2 saye cuak sebab sem nih ade subjek STATISTIC.
apekah? perlukah? erk..senang kot. menarek mungkin?

sekarang kat kolej saya ada pelajar dari acheh, indonesia.
pelajar2 nursing nih buat lawatan to see cemane students malaysia study.
sian mereka, tak lalu makan kerna makanan malaysia tak sedap. [mereka kata T_T]
dah berada d malaysia 5hari. sudah ke putrajaya, melaka, genting highland.
tapi hari ni baru jumpe mereka. baru taaruf tadi.
ada 10 semuanya. 6girls, 3boys, 1cekgu.
name: nita, lida, sharifah, iya, salmiah, hajar, sani, nazir, rizki.
mereka sangat muda. umur 18, 19, 20. plg matang 21 tahun. siap ade yang amek degree.
hari ni tak berapa mesra. hik3. mungkin esok. lusa?
moga dapat bina bond yang kuat. [apekah]

blog saya nih snoll.
kerana bile nak create entry/post baru kan, tak menarik lansung.
takleh letak kaler2 dah. algnment pon tah kemane.
nak besa kecik tulisan pon tak boleh. haih. apa mau bikin?
mungkin kerana saye maen tekan2 hari itu. benci la. dush! tolong?

saya ke mydin tadi.
nak topup apape barang yang dah habes kan.
tapi duet tak cukup. kerana saya perlukan duet yang banyak sekarang. T_T
jadi saya hanya beli yang sangat penting sahaja seperti:
bedak, cottonbuds, tissue, krim, kek, biskot, roti.
bile bace balik, tatau la mende2 nih penting ke tak. haha!
cashier mydin bg saya 2plastik besa. membazir.
sepatutnya buleh isi satu beg saje.
saya terlupa nak bawak beg shopping. huah.
sayanglah alam sekitar.

oh oh! terlupe nak cerita.
saye kene buat banyak kerja tau.
kene handle nurses day, farewell acheh students, farewell seniors, testing menu, persembahan farewell, tah ape tah lagi.
dan saye runsing sebab budak2 bawah saye tak denga cakap.
ketok kepale boleh ke?
kadang2 saya rasa nak tido saje. yey!

oh, ape yang terjadi?
posting ini panjang la.
ahaha. tipu je nak buat pendek. tralalala~
saya masih mengipas2kan diri.
saya tibe2 terase cam ade lipas di tengkuk, rupenye bukan. alhamdulillah.
fobianye. tak suke. iyekk. ish ish ish. tak nak.
mungkin dalam ciri2 calon suami nanti, saya boleh sertakan ciri ini:
TIDAK TAKUT PADA LIPAS DAN BERANI MENGHAPUS + MENGHALAU LIPAS DENGAN MACHO UNTUK ISTERI TERSAYANG. supaya tiada mimpi ngeri untuk saya.
saya masih busuk, jadi perlu mandi.
lepas mandi teros tido. indahnye.

oklah, babai.
nadz, i love u.
lowyat jom!
hahah~ ;p
yah. kite dah muncul!
yot, kite da hapdet.

13 comments:

zyr zh said...

ye!! org 1st!
oh g jb ke..ahaks2
gud luck sem baru.
statistic senang je.
ahahaha.
sedapnye gambo tuuu

murniizar said...

ngeh3, terima kasih sebab jadik org first! ahah :P
tengkiu2,statistik senang ek?
tadi kite blaja, cam blurr sket. hahah!
itu stoberi time makan kat danga bay~ :)

nadz said...

adoi jela ni ade la keluhan bile muni suh crk title ek? but then dia g wat title dgn "adoi jela'... huhu. not to bad la an.. :p

nadz said...

adoi jela ni ade la keluhan bile muni suh crk title ek? but then dia g wat title dgn "adoi jela'... huhu. not to bad la an.. :p

nadz said...

adoi jela ni ade la keluhan bile muni suh crk title ek? but then dia g wat title dgn "adoi jela'... huhu. not to bad la an.. :p

nadz said...

haha...very vain with her own comment

Aisyah said...

sedapnye...

Aisyah said...
This comment has been removed by the author.
murniizar said...

sedap eh sya? memang sedap! ummi yang abeskan sume. kite tak sempat! haiyoo :P

yda^cun said...

bpe hinggit nyh?
mcm2 2h tarok..
nyameeey~

murniizar said...

tah la. tak ingat bape ingget sebab org belanje kan. maen pilih je~wahahah :P

FARINA ABDUL GHAFFAR said...

nyumm..dapnye stoberi blended kalerpui cam menan.huahuaa. owh,ciri2 suami itu ya. nti sayew carikkan DBKL keh. Pasti boleh dihapus dengan segera bgt buk! haha;p

murniizar said...

huah~kite dah pegi dah DBKL. DBKL bersih, takde lipas. pekerjanya sudah pasti ngak terlatih untuk membunuh lipass!! ngah2 :P