Tuesday, September 28, 2010

menangislah dibahuku

lepas solat subuh pagi tadi, aku bermalasan2 di pembaringan. malas lagi mahu bangun, sebab kejap lagi nak keje petang, maka kene rehat lebih sikit. cewahh. ummi memang kebiasaannye lepas solat subuh akan dengar ikim, takpon bukak tv tengok cerita 'Tanyalah Ustaz'. tapi maybe sebab pagi tadi aku tergolek depan tv, ummi tanak la mengganggu aksi2 tergolek aku tu, maka ummi pon mendengar ikim. tengah aku baring2 tu, dengar la jugak sikit2 ape radio itu bercerita. pasal ibu mithali besarkan anak die 17orang, sume ade degree. alhamdulillah. terbayang2 muke ummi penat-penat besarkan kitorang. hu. syurga untuk ummi and buya. amin. oh then time abes program tuh, tiba-tiba aku terdengar lagu nih. sedap pulak. lirik dia best. pastu suruh-suruh orang nanges. aahaha. aku pon terus la download. ahaha. maka aku pon nak ternanges bila dengar lagu nih. best lah. ada org suruh nanges. hihihi. saje lah aku letak kat sini. hihi.

Menangislah dibahuku

[by Firdaus]

Kau datang padaku seperti biasa
Kusambut bahagia dengan tangan terbuka
Kau balas dengan senyum seadanya
Kutahu ada sesuatu yang berbeza

Kau hanya diam seribu bahasa
Hanya matamu yang cuba berbicara
Bahwa saat ini hatimu terluka
Kau tahu ku ada di sini untukmu

Mencuba tak berkedip menahan tegar di hujung mata
Hingga kau pun tak kuasa, berderailah air mata
Dalam pelukku kau curahkan semua

Menangislah …
Kadang manusia terlalu sombong tuk menangis
Lalu untuk apa air mata telah dicipta
Bukan hanya bahagia yang ada di dunia
Menangislah …
Di bahuku kau berikanku kepercayaan
Bahwa laramu adalah haru biruku
Kerna aku adalah sahabatmu
Menangislah … dibahuku ku disini untukmu
Menangislah … dibahuku kerna ku sahabatmu

^____^

nak download? SINI :)

No comments: