Monday, September 06, 2010

roster dah keluar


wowoho. contengan before wad di tutup. macam sesekolah dulu pulak.


feewiitt. kerja dihari raya. satu hari di hari raya. aku kerja sampai raya ke-6. then cti la untuk beberapa hari. wuhuu, kerja di wad orang lain ni lah yang masalah nye. nak meng-adapt-kan diri. semoga aku berjaya. ohh, aku dipost ke Labour room! woot woot, tengok baby lahir. oh, tapi aku takot jaga, sebab aku tak tahu nak buat ape. ahaha. hentam je laa~

oh, aku baru pindah dirumah baru. letih betol mengangkut barang-barang. baru lepas keje malam pulak, memang penat nye sagt terasa. sampai sakit2 lenguh2 tangan. tapi aku suka rumah baru. nantilah aku cerita kenapa. hehehe :) next post lah kalo rajen hahaha

huhu. duk rumah baru, maka internet pon tarak. maka lepas raya la baru nak pegi tm. maka, bile rase nak cerita apa-apa kat belog, aku pon taip la kat textEdit. hu, kesian.

No comments: