Monday, August 17, 2009

nah manje



bismillah. untuk perhatian manje. ngeh3.
yah, kite amek gamba nih nak bg manje tgk. jgn mara~
kite suke la kasot tuh. nape la tak muat :P
nape lah minitoons takde SALE. kite nak purse kecik katun tuh.
purse awak jugak lawa yah. HAHA.

satu hari di sunway. kak, pegi bace mathurat la!
ayat tak leh blah tol. hahha.
jalan2, makan2, kutuk en.N sikit. nadz jgn mara kuang3
en.N topik utama time makan. femes kejap die.
konon je nak kepak tgn org. piirah! hahaha
patu jumpe kwn nadz, biha + kak nash. borak2 :)
pastu time balik sesat lak ngan aten. haih, tak pasal2 sampai klcc. huhu
manje, bes la jumpe ritu. sebab cam tak rancang tibe2 terserempak an. cam bes giler. cume tak dapat nak gosip2 la. kat ims pon tak dapat nak gossip coz i tdo luh, cis je la! ahhaha. :P
gossip je bukan ngumpat oke?

nak tuka skin ler. huu. bosan dah. siap cam nak muntah. haha
jadi, tuka background dulu yang sempat. orait la tuh. hihi
buruknye la blog. memang tah hape2. ho.
pssstt: skytrex pas raye jom! ngee! :D cameraman da ade volunteer! wakaka!

papepon, saye SANGAT SUKE GIRAFFE tuh! ya Allah, suke sgt sgt sgt sgt!
tu la orang kate, mende kecik kalo suke pon dah boleh buat orang senyum kembang setaman. bebunge2 hati den :D

2 comments:

nadzasmanjacute said...

manje sgt suke gambar tu..ngeeh :p

m u r n i said...

sukelah tuh. nak suh kite tunjuk kat sumbodi kan kan kan?