Wednesday, August 26, 2009

bangunan tak siap


al kisah, sedang aku berjalan mencari teman2 yang sudah hilang entah kemana, tibe2 terselisih dengan sorang lelaki yang tidak asing bg aku, tapi aku asing kot bagi die. ahaha.

dia: eh, eh awak. nama awak sape?
aku: hah?
dia: nurul yeh?
aku: bukan.
dia: shuhada?
aku: bukan.
dia: err..izar..izar..ke? [sambil pikir sambungan izar tuh ape]
aku: btol la tuh... [blah je malas nak layan. haha]

selang beberapa minit terselisih lagi.

dia: izar, izar!
aku: [pandang je]
dia: izar...
aku: ye? nak ape? name saye ade lagi... [tak sempat nak ckp]
dia: izar, jom tengok wayang ngan saya?
aku: name saye ade lagi sebelum izar tuh dan saya tanak tengok wayang. senyum sikit. haha
dia: cis! haha.

sejam kemudian..[mase ni main hentam je. sejam kot! haha!]

dia: cik murni izar, may i borrow ur pen?
aku: ahahhaha! of course :)))

wow, berusaha nak ingat nama aku yang best! hoyeh3. bangunan tak siap tuh cam takde kene mengena kan ngan cite nih. tapi aku n membe2 lain panggel 'dia' dengan panggilan bangunan tak siap sebab dia sangat tinggi n cam sarabai macam TAK SIAP. ahhaha. sorry encik.

ape nih encik, tengok wayang pulak, lagha! :P



giraffe saya. yeyeyeh

7 comments:

orang kurang rajin said...

haha.ade jugak.comel tapi blur sbb cover hp! :P

wuu comelnye zirafah

murniizar said...

hoyeh2. suke kan kan. comel sesangat! awak nye putih biri bulat2 an? hu..gumbira!

Aisyah said...

alaa.. cutenye haha. bangunan tak siap. hahaha

Aisyah said...

alaa.. cutenye haha. bangunan tak siap. hahaha

murniizar said...

ape yang kiut tuh sya? bangunan tak siap? kalo bangunan tak siap tuh, die seyesly tak kiut ok? :P

MaRyAm DzuLkifLi said...

waaaaa muni hampir kne ngorat^^ sape tu muni?;) ehehh~

murniizar said...

iyek iyek. gelinye. mane ade kene ngorat. pintu ngorat belom terbuke lagi kui3 :P