Tuesday, February 12, 2008

error! aiyaa!

salam alaikum~
huhu...

ATTENTION!
cam sume org tau~ [ceh,cam sume aa yang tau] shoutbox yang pernah ada di page ini telah tiada. ini adalah kerana saya yang bernama murni ini tidak tahu untuk meletakkan code shoutbox itu setelah template siput ini diletak. jadi, sekarang saye sedang menunggu masa yang sesuai untuk sifu saya mengajar dan memperbetulkan kod2 yang telah huru hara itu. ketahuilah semua, saya sangat gigih untuk menuntut ilmu. [hua3] jadi, diharap kepada kawan2 semua supaya dapat memberi kerjasama dengan memberi tunjuk ajar kepada saya. kepada kak iman, diharap anda dapat bersabar dan mengawal perasaan anda untuk menonjolkan diri anda di shoutbox saya. [ngahngahngah!! jgn mara aaa] sekian terima kasih!

--Huah~bile nak betolkan code nih! Tolong! Tolooong~ serious tak reti. Hahah. :P
Saba je la.

Buat nadz: tak de la rajen pon~ tbe2 code template siput nih bleh lak gune kat sini.hehehe, kite suke ah selit2 kan name awak~ tapi awak memang suke nyelit2 pon! Hahah! Tapi awak sentiase cun dan anggun dalam setiap gamba~ tapi takle nak tangkap dekat2 la~ nati nampak anggur2mu! Ngah3..jgn mara..bagimu syurga! Peace!

eyt..sape2 yang free..aja la camne nak wat mende nih..huhuhu..

k la..later ya! Salam again!

No comments: