Monday, October 15, 2007

updated!

assalamualaikum.

huargh~ lame tak update blog nih! huhu..bz la konon! tp benanye mmg bz pon. mule kat clinical area. then xm-2weeks. buke kat umah pon tak sempat. [ekelle,org yang duk jauh di perantauan tak eboh ape pon~ ape daa!] ..then balik umh ngemas2..patuh dah raye plak~ heh..raye..bes... ^_^

-ish,ngah cari add blog nadz ni benanye! mane nih! tak jumpe~ simpan sgt2 sampai tak jumpe. aduh..segan nak tanye nadz..takot die mara lak! :P msg ah yah tadi. ide pon lupe..die suh tanye nadz gak! aiyooo..ngan segan silu, msg ah nadz. tapi die tak reply lagi~ tak saba nak bace blog die.. :P samat ari raye nadz! heh..spesel dedication plak~

huh..nak cite mende nih? blur la plak. [situasi yang sering di alami oleh pemblogger padahal banyak gile mende nak ditulis b4 duk depan kompiter~] ngeh3.
cte ape nih? tgk blog yah. uuuu~ebat die menulis. banding ngan aku cam langit ngan bumi. cehs~

owh! ritu aku pegi berjaye time square [ts] ngan yah-asma-aqib. aqib kawan asma kat iic. huh,kua konon nak pegi shopping raye la. huh,shopping raye ke? takde la.. asma ngan aqib je yang semangat~heheheh.

bermula lah perjalanan kami ke ts pada hari sabtu pukul 2. tapi ujan lebat, so delayed la sket. macam2 kesah belaku kat monorail nih. hahah..lawak3. aku pegi ts ngan satu matlamat : membawa sepasang kasut dr sane ke umah. huhu. bukannye smgat nak beraye. tapi kang nak beziarah umah org, takan nak pakai sandel mydin lak en? dah la buruk, koyak2 sane sini. sandle tuh je la yang aku ade. yang lain kasot uniform. uuu~
jadi, terpakse la ambo membeli sepasang kasut. yah plak nak bli kasot coZ nak replace kasotnye yang hampir hancur sebab pegi camping umah org asli ritu~ [betemu saudare2 lame~hahaha]

erm..round2 ts..tapi tak jumpe pon yang bes2. sbb aku nih bukan kaki shopping kot. tu yang susah nak carik mende. huhu..bosan sungguh. aku ngan yah blurr je. nak bli mende la. sume cam tak bes je. hahha..asma ngan aqib plak asek kene tinggal ngan kitorg. derang masuk kedai punye la lame. sume kasot bekenan di hati. hek3.

patu kitorg g solat asar. meet asma n aqib kat surau. alhamdulillah surau c2 leh tahan, takde la busuk2 ke en. hehe. pas slt pegi foodcourt. pergh...ramai gile org! sume dah cop meje kat c2. patuh pegi ah bratur..nak tgk2 sket mknn ape yang bes. skali nampak ade jual meerebus. cam bes la gak. bratur la kat kedai die. pnjg barisan. tapi stil leh nampak la org yang amek order kat kaunter tuh. bile nak dekat sampai kat kaunter..tibe2 kuar sorg mak cik cine, pakai uniform pekeje.. ait? ni kedai melayu ke cino? tunduk2 la aku nak tgk org yang buat mee tuh. tapi tak nampak la plak sape chef nye. dengan ragu2 aku pon kua dr barisan dengan pasrahnye. takan nak makan mee org cino buat lak kan? tah ape2 la yang die buh kang. patu die pegang mende2, tatau besih ke tak. hehe. las2 aku ngan yah bratur bli air milo je la. buke ngan mcD! bes kan yah! hek2.

kat surau jumpe asma ngan aqib lagi. nak slt mghrib plak. tibe nampak asma ngan aqib da bli kasot! sorang 2pasang lak tuh! ebat2~shopping sakan la tuh! :) aku ngan yah jugak yang tatau nak bli ape. pas solat,teruskan pejalanan. hari dah maken malam. mase da suntuk. yah kene balik cepat. aku pon takot nak jalan tepi flat kat sentul uh. uuu~cepat2 la buat pilihan kasot. pusing punye pusing, aku ngan yah dapat la jumpe kasot yang bes. heheh..feminine gile kasotku!
tidak pernah terbayang pakai kasot gitu. har3. takpela..skali skale~ :)

kami pon pulang dengan gembire~tapi tibe yah salah naek tren plak time balik tuh! hahahha...lawak la plak! sori la yah..kite tatau awak nak pegi mane benanye~ heheh ^_^

adeh..gluteus maximus dah lenguh~ hahah~ len kali plak ah.
wasalam. :)

No comments: