Tuesday, October 11, 2011

kunci pintu itu


Haihh. Macam mana nak buat ya. Aku tatau nak buat macam mana, nak kata apa. Tatau la sampai bila ni, ingat dah ok. Yelah, aku assume dah ok. Dalam isi otot hati siapa tahu? Tuhan je tahu. Yelah, susahlah jugak nak ok 100% tanpa rasa apa2 bila mende yang dah sebati ngan diri sendiri, yang diidam2kan tak dapat. Mesti laa menyedih. Sampai tua. Sejarah hidup. Aku pun macam tu. Tapi alhamdulillah sgt better dari dulu (aku rasa lah). Skang kawan2 dah mula kerja, dia sedih. Nti kawan2 kerja best2, dia sedih. Nti kawan2 kahwen, dia sedih. Nti kawan2 ada anak, dia sedih. Nti kawan2 sambung master, jadi pakar, dia sedih lagi. Mungkin sampai tua sebab hidup ni panjang kisahnya. Huu. Aku? Same je. Tatau nak buat apa, tak tahu nak cakap apa. Yang aku tahu join sedih je. Huu. Tah pape kan? 

Aku berdoa selalu Semoga tuhan letak cahaya dalam hati supaya hati bersinar2 dengan cahaya yang cerah bewarna-warni. 
Rasa bahagia. Rasa senang. Rasa aman. Rasa nyaman. Rasa suka. Sebab hidup ni panjang, dan sangat tak dapat dijangka. Moga aku dapat jumpa kunci untuk LOCK pintu sedih2 tacing itu, dan bukak luas2 pintu suka aman bahagia. Amin. 

Yang benar, 
Aku yang membosankan.