Sunday, October 11, 2009

kita sayang uswah sayang kami



salam. bismillah.
3 oct maka berlangsunglah walimah
uswah + shuhaib dan khairah + qamarul
untuk kali kedua..
kat sikamat, n9. sangat best.
konvoi 4 kreta. syok tuh.



rindu sgt uswah. aku first skali nampak die. first skali pelok die. hehehe.
terlerai sume rindu2 3tahun lebih. cewahh.




more at my facebook:
di sini :)

dah letih upload kat FB.
malas dah upload kat sini. kih3 :D
till then.

4 comments:

::amoimaniac:: said...

wa.qmrul naim eh u mean?de wat kat cni jugak.hehe.

m u r n i said...

kat sni kat ne?? tak paham

afra` said...

kte tolong pahamkan heh..

maksud dia Qamarul Naim kat mesia r tuh..

sbb ramai budak JB tatau dia ada kat mesia skg..

;)

weh..sedih gle xg an..

hmm..

nak buat guano..

so,uswah balik mesir ble?
ada no tepon dia?

erm..aritu kak dayah senior awak tu kata.."owh, muni datang heh weD kte? kte x pasan pun?!" gaya terharu+terkejut..

kte pun ckp ar..lorh..mmg ar kakak dok kat depan+tegak+fokus..mana nampak org dtg tu sape..kte pun dia x nmpk..padahal salam dia lagi uh..

ish2..sedih2..

kak dayah kata lagi.."kte nampak nadz...sbb nadz ngn kamera besar dia.."

:)

p/s: x sangka dapat jumpa korang an...huhu..

m u r n i said...

awak, uswah balik dah semalam. number die kite takde. huuu. ampon2

yeke? awak bgtau kakdoyot! wow! tengkiuu. ingat die tatau kite dtg. sob2. :)