Monday, November 26, 2007

suke. tak suke.

salam alayk.
salam sejahtera untuk semua.

everytime nak mengarang, mesti jadi cam lupe ape nak tulih. patu ngarut2 tulih mende lain. hape2 la akuh nih.

hoho. tadi carik lagu. dah jumpe. heh. :)
hish..nak tulis pe nih..

focus. FOKUS.

hmm. kolej. aku dikelilingi ramai pompuan. 99% gals. 1%: boys-4org. sebab nursing an. mane de ramai laki. my batch la yang tbe2 ujud 2orang JJ [jururawat jantan] setelah sekian lame kolej itu dipenuhi female student. mereka la firdaus dan zaidi. heh,kalo nak tau, zaidi nih anak makcik kantin kat hira yang salu ade malam2 cuci pinggan. kalo nak bli burger,die ade la. makcik ramlah. sape ingat?? hik3. mase memule tau..asek tegelak je. die pon tgelak2. kantoii.. baru nak buat jahat, tibe dah ade org yang knal mak die plak. haha. and he is the one yang start calling me- cik mun. cehs, merebak kat sumorg da.

ey jap. pe cite psl zaidi nih? bukan nak cte pasal die. hish. tgk. ceni ah. laen pk, laen yang tulih. benanye..nak cite pasal membe2 pompuan nih.

derang sume baek2. :) dsbbkan batch kitorng ni plg sket [24org], so we are close to each other. itu mende bagus. tapi an, dalam bagus ade yang tak berape nak bagus. mereka nih sgt suke cte pasal org lain, gossip2 sampai umpat. pergh..bile stat sampai telupe nak benti ah. aku tak suke. tak suke. bile buat mende2 yang bes..aku salu join ngan derang. tapi bile part2 yang nih, aku jadi cam tak sedap je nak duduk. sbb tingat time skolah rendah luh.. muallimah kate: even kite tak berkate2 [join ngumpat] tapi kite still dianggap ngumpat sbb kite denga pe yang derang ckp. ala2 derma tlinge la plak an. tah. bile derang stat, aku pon beredar. aku penah ckp skali, kalo tak suke o tak puas ati, ckp ah tros, tayah cte2 blakang ceni. dose tau~. aku pon suggest la derang wat ati ke ati. so derang buat jugak la. then settle. tapi bile ade mende lain, derang cte ag. pnat da ckp. ape nak buat? ape aku buat? walk away~ jd pendiam. bile derang gath nk bcte dlm bilek, aku dok lua tgk tv. drang port kat lua, aku tdo. kdg2 aku tejebak gak. eee..tak suke la! dah la aku banyak ckp. takot je kalo join nati aku plak jadi ahli panel. huhu. scr tidak langsung, aku pon telah menjadikan tdo sbg activiti yang plg menarik. bile aku tido, aku tak denga dah cte2 tuh. aku bangun derang dah tdo. so aku jauh la dari gossip2 n cte panas drg.

dan…tetibe aku terpikir+tertanye2..aku tulis nih..adakah aku di kategorikan ngumpat jugak? adakah aku salah seorang dr mereka? tanak! tanak! tanak!

tahla.
binggung.
astaghfirullah.

sos. save me. +_+
ya aLLah, tunjukkan aku jalan yang lurus, senang, tenang, terang benderang. amin.

No comments: