Sunday, April 20, 2008

iklil's akad-

ini iklil izyan zolkipli.
pengantin cun kedua batch11. so sweet!
mesti dah keco an iklil kawen.
meh la nak cte sikit2 sbb letih nak tulih banyak2. :P


eh lupe.
salam alayk.
190408 bersamaan ari sabtu pade pukul 1017am telah sahlah iklil menjadi isteri kepada syahabudin.
hek3..mereka sgt comel.
+syahabudin work as Medical Asisten (MA) kat hospital klang.
+iklil kan praktical nursing kat sane, jadi bertemulah kedua pasangan nih nie. :)
disini ade saye selitkan gambar mereke. :)
[ni la gamba derang berdue yang paling cantek, cuz syahabudin ni asek tetutup mate je..hah.ah!]






sempat la jugak kami bergamba walaupun berase malu2 sbb ramai sedare iklil. hihi
tp kami berase sgt gembira sbb 1st time dpt tgk kawan akad nikah! :)
sgt2 gembira sampai kitorg pon ternanges same! haha! :P


iklil sempat lagi buat pose terakhir ni b4 kami pulang ke rumah.
dengan itu,
maka bertaut lah dua hati antara puan iklil izyan dan encik syahabudin.
semoga meraka berbahagia hingga ke akhir hayat.
ameen.
p/s: walimah iklil 31st may nih. die jemput ramai2 dtg. jadi, yang jauh2 sile balik.. :P
nt ade mase, i'll add more pics of iklil. insyaALLAH.

5 comments:

cheela :p said...

yoshhh..!!!
lps nih kt brazam nk kawen!!!
haahahaha(gile btol!)
ccntrte study!! ccntrte study!!
cun gile r..
secocok sey..
moge kekal ke ank cucu
puhh kanan puhh kiri..
gambareyy!!
kok ni! study dlu tau!!
haha ;p

sweetie~ said...

huwa...apsal r xde sekor pon btau de nk kwen..aku pon nk g...huhuhu tp apakan daye..aku da 2 paper hr tu..huhuhu....seronoknye kawen!!!hahah

nadz ngok ngek said...

uhuh...aku tak nak kawen..
aku nak tgk2 org kawen je!!!
sungguh cun..
wey muni, sh kne wat weding planer ni.heh

thaaqhib said...

the second~
tahniah

cik murni izar said...

salam.
heh..baru nak bukak.

thaaqhib- yup1 she was the 2nd one. sape la seterusnye an~kui3. budak2 mesir sile kawen di mesia!

nadz- haha..nak ikot awak tgk org kawen!! hek2..kite ngah usha2 tok awak nih! :)

madhu- ala..janganla majuk..kitorang pon blur2 ah die nak kawen tuh. sbb mengejut an, ktorg pon jadi kompius la nak bgtau org ke tak. patu bile kelil kate bole, baru ah keco~ :P

cheela- gambate! stadi dulu dong!
patuh kawen beramai2..kite nye kos ni mane leh kawen ngah blaja..kang kene buang! :P chaiyook!!